Over de auteurs

Ebook Author

Deze website is een initiatief van de schrijvers van het gelijknamige boek. Het begon als een handout voor medewerkers van een afdeling waar een ECCS certificeringstraject werd ingezet. Uiteindelijk bleek het toch veel materiaal te zijn; er kwamen hoofdstukken en paragrafen. Eenmaal uitgeprint was er maar één optie: inbinden. Er kwam een kaft om, en ja, dan moet je ook een omslag hebben. Eerste Hulp bij Klantcontact is nu een boek dat regelmatig wordt bijgewerkt en aangepast. Op deze site tref je altijd de laatste versie aan als gratis e-book. De gedrukte versie is verkrijgbaar via managementboek.nl.

Wim van Limpt

Foto Wim Wim van Limpt is bij Buma Stemra verantwoordelijk voor  de dienstverlening aan rechthebbenden. Hij implementeerde op zijn afdeling een nieuwe werkwijze, waardoor de kwaliteit van het klantcontact sterk werd verbeterd. Op aspecten als continuïteit en bereikbaarheid van de dienst heeft hij met deze werkwijze inmiddels grote stappen gezet. Van Limpt Studeerde Rechten en Economie aan de universiteit van Tilburg en Leadership Development aan  Business Universiteit Nyenrode.

Paul van Geldorp

PvG_portraitPaul van Geldorp is trainer en oprichter van Sayblue, een bureau dat medewerkers traint, adviseert en coacht in klantinteractie. Door vernieuwende interventies weet het bureau telkens weer concrete resultaten te boeken. Klanten zien door de verbeterde contactkwaliteit, zowel de medewerkertevredenheid als de waardering door hun klanten stijgen. Van Geldorp studeerde Toegepaste Taalkunde aan de Universiteit van Tilburg en deed een Marketing Masters aan Tias Business School.